Wiadomo ale tutaj calym sensem i radoscia jest to ze sprzet jest przenosny ;] konczysz Duck Tales w lozku jak zona oglada ,,wspalanie stulecia ,, xDNawet mi się nie śni kupować PSP, by emulować smrodliwy rdzą staroć ;) Jest wystarczająco dużo darmowych emulatorów na komputery, by osiągnąć w tej dziedzinie nirwanę
Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Moderatorzy: Heretyk, Nasum, Sybir, Gore_Obsessed, ultravox
- Bień
- postuje jak opętany!
- Posty: 462
- Rejestracja: 08-01-2014, 13:18
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
- Heidern
- starszy świeżak
- Posty: 20
- Rejestracja: 26-04-2014, 20:12
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Trochę zaległości do nadrobienia jest :)byrgh pisze: Dopiero? Bardzo fajna giera była to. Zręcznościowy charakter, szlachtowanie orków, niezły klimat. Brakuje obecnie tak wyciosanych i ociosanych gier.
"And from the safest places
Come the bravest words"
Come the bravest words"
- Plagueis
- rasowy masterfulowicz
- Posty: 3011
- Rejestracja: 19-02-2015, 16:22
- Lokalizacja: South of Heaven
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Nie gram sezonów i biegam solo, więc raczej za wiele byśmy nie ustrzelili. ;) Wysokopoziomowe rifty to dla mnie raczej przyszłość, gdyż gram w trybie hardkor, a ten nie sprzyja przeżywalności, więc i z dobrym sprzętem ciągłe problemy.Rejwan pisze: Grasz ladder? Ja w obecnym sezonie gram wizardem. Kopsnij battletaga to może jakiegoś wysokopoziomego rifta strzelimy.
Nie był, tylko jest. :) Ostatnio, po długim czasie grania na kombinowanych builid'ach pod przywołańce (głównie Zunimassa), ustawiłem swoją Szamankę całkowicie pod Żniwiarza i jestem pod wrażeniem tego, jakie spustoszenie i z jaką szybkością czyni.byrgh pisze: Szaman był fajny, ale są configi, na których jest całkowicie overpowered.
"Argument stoi pierwszy, wykręt na szarym końcu."
-
- zahartowany metalizator
- Posty: 6122
- Rejestracja: 09-09-2010, 00:01
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
No był, był, bo nie gram ;) Niektóre traity są przesadzone, te procentowe oczywiście najbardziej, ale nawet nie mając fachowej postaci, a mając taką z zupełnie niezbornymi statystykami, można sklecić postać całkiem OP (z tego co pamiętam, mój szaman miał dodatki do szarż (plus duże redukcje many), ścian ognia (plus jakieś mnożniki obrażeń i powtórki przed upływem czasu do cooldownu), potworków (plus nieskończoność czasu na fetyszów), WoWowe Mastery - czyli procentowe obrażenia dla swoich milusińskich i, rodzynek w cieście, czyli setowy instant na Haunt/Opętanie, który jest IMO ostro przesadzony zważywszy, że każdy boss pada po 3-4 uderzeniach ;)). Gra stała się tym samym tak banalna, że w którymś momencie odpuściłem (plus to klikanie lewy-prawy, lewy-prawy i "3" co kilkanaście sekund) ;)Plagueis pisze:Nie gram sezonów i biegam solo, więc raczej za wiele byśmy nie ustrzelili. ;) Wysokopoziomowe rifty to dla mnie raczej przyszłość, gdyż gram w trybie hardkor, a ten nie sprzyja przeżywalności, więc i z dobrym sprzętem ciągłe problemy.Rejwan pisze: Grasz ladder? Ja w obecnym sezonie gram wizardem. Kopsnij battletaga to może jakiegoś wysokopoziomego rifta strzelimy.
Nie był, tylko jest. :) Ostatnio, po długim czasie grania na kombinowanych builid'ach pod przywołańce (głównie Zunimassa), ustawiłem swoją Szamankę całkowicie pod Żniwiarza i jestem pod wrażeniem tego, jakie spustoszenie i z jaką szybkością czyni.byrgh pisze: Szaman był fajny, ale są configi, na których jest całkowicie overpowered.
-
- zahartowany metalizator
- Posty: 6122
- Rejestracja: 09-09-2010, 00:01
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
https://android.com.pl/news/107496-rain ... martfonie/" onclick="window.open(this.href);return false;
- wolff
- rasowy masterfulowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 03-07-2017, 19:16
-
- zahartowany metalizator
- Posty: 6122
- Rejestracja: 09-09-2010, 00:01
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
https://www.gog.com/news/juz_dostepne_b ... tdr_2000_b" onclick="window.open(this.href);return false;
- SadoGoat666
- zaczyna szaleć
- Posty: 291
- Rejestracja: 01-09-2007, 15:57
- Lokalizacja: Katowice
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
[youtube][/youtube]
0:39-0:43 cudowne! Takich gier już się nie robi
- mad
- weteran forumowych bitew
- Posty: 1609
- Rejestracja: 20-05-2007, 16:28
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Dzięki! Kupiłem cały pakiecik - zawsze uwielbiałem tę serię.
Po informacje dotyczące darmochy i przecen sięgam czasami tutaj: https://lowcygier.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do aktualnej rozgrywki: popykuję sobie mniej więcej od początku grudnia w Elex - gra w sam raz dla starych dziadów, czyli dla mnie jak znalazł. Jestem przy końcu, dobijam do 40. poziomu postaci. Cóż, gra nie jest idealna, ale wciągnąłem się.
Przy okazji pytanko: o co chodzi z tym zamieszaniem wokół PlayerUnknown's Battlegrounds? To rzeczywiście takie dobre? Pytam i tak jako laik, bo mnie nigdy nie rajcowało bieganie po arenie. Ale jeśli to ma być spora piaskownica ze skradaniem się, to może i bym się skusił...
- SadoGoat666
- zaczyna szaleć
- Posty: 291
- Rejestracja: 01-09-2007, 15:57
- Lokalizacja: Katowice
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Gorąco polecam polską grę DARKWOOD. To taka mieszanka przygodówki, rpg, horroru i surwiwalu z widokiem z góry jak w pierwszych gta czy hotline miami. Ciekawa fabuła, przytłaczający klimat i dobra mechanika rozgrywki. Wciąga na maksa.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- HSVV
- w mackach Zła
- Posty: 987
- Rejestracja: 27-12-2014, 04:52
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
mała aktualizacja w temacie remastera System Shock
[youtube][/youtube]
jak ktoś słusznie zauważył w komentach, to bijące neonami po oczach demo nieco lepiej wyglądało. tak czy inaczej mam nadzieję, że w temacie projektowania poziomów nie będą celowali w liniowość i korytarze z jednym możliwym wyjściem, a pozostaną przy labirytnowym charakterze oryginału.
przy okazji zacząłem po raz kolejny ANACHRONOX i kurwajegomać, kto nie grał ten chuj i lewacki pedryl, kropka.
[youtube][/youtube]
jak ktoś słusznie zauważył w komentach, to bijące neonami po oczach demo nieco lepiej wyglądało. tak czy inaczej mam nadzieję, że w temacie projektowania poziomów nie będą celowali w liniowość i korytarze z jednym możliwym wyjściem, a pozostaną przy labirytnowym charakterze oryginału.
przy okazji zacząłem po raz kolejny ANACHRONOX i kurwajegomać, kto nie grał ten chuj i lewacki pedryl, kropka.
Maschinengewehr
Aus jeder Galaxie
Heilen wir
Allgemeine Agonie
Aus jeder Galaxie
Heilen wir
Allgemeine Agonie
-
- postuje jak opętany!
- Posty: 395
- Rejestracja: 15-10-2012, 21:44
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Czy Wasteland 2 w wersji reżyserskiej jest warte coś więcej niż funt kłaków ewentualnie 20 zł?
I didn't hear voices. It was a conscious decision on my part.
-
- rozkręca się
- Posty: 42
- Rejestracja: 06-05-2008, 22:54
- Lokalizacja: LBN
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Kończę S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Bardzo dobra giera. Warto pograć w Clear Sky i Call of Pripyat ? Zjebali ?
-
- zahartowany metalizator
- Posty: 6122
- Rejestracja: 09-09-2010, 00:01
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
O właśnie, podłączam się pod pytanie, bo mam w planach, choć słyszałem, że rewelacja.Wuja pisze:Czy Wasteland 2 w wersji reżyserskiej jest warte coś więcej niż funt kłaków ewentualnie 20 zł?
Wszystkich części warto się jąć.Prurient pisze:Kończę S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Bardzo dobra giera. Warto pograć w Clear Sky i Call of Pripyat ? Zjebali ?
- dzikens
- zaczyna szaleć
- Posty: 151
- Rejestracja: 12-11-2010, 21:08
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Czyste Niebo jest trochę słabsze, ale jeśli odpowiada Ci klimat Cienia... to jak najbardziej warto zagrać w obie.Prurient pisze:Kończę S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Bardzo dobra giera. Warto pograć w Clear Sky i Call of Pripyat ? Zjebali ?
Prepare Sarin! Prepare Sarin! Immediately poisonous gas weapons will fill the place.
Spray! Spray! Sarin, the brave Sarin!
Spray! Spray! Sarin, the brave Sarin!
- Rejwan
- w mackach Zła
- Posty: 978
- Rejestracja: 17-08-2013, 22:06
- Lokalizacja: WWA
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Premierę miał wczoraj Monster Hunter World na pleja i klocka. Gracie już? ;) Mi niestety przyjdzie czekać aż do jesieni na wersję na PCta... Już ładuję akumulatorki do pada!
To make a mistake is human but to really fuck things up you need a computer.
- Plagueis
- rasowy masterfulowicz
- Posty: 3011
- Rejestracja: 19-02-2015, 16:22
- Lokalizacja: South of Heaven
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Opętanie jest zrobione pod Żniwiarza, który jest w sumie jedynym zestawem, który nie jest stworzony pod przywołańce i jedynym konkretnym (ze względu na "widzimisię" przywoływanych stworzeń) pod szybkie GR, więc bonusy wynikające z setu są jak najbardziej sensowne i nie wydają mi się przesadzone. Jeżeli boss Ci padał po 3-4 uderzeniach, to najwyraźniej grałeś grubo poniżej swoich możliwości. Jaki miałeś paragon i na jakie maksymalnie Szczeliny wchodziłeś? Postać zwykła czy hardkorowa?byrgh pisze: No był, był, bo nie gram ;) Niektóre traity są przesadzone, te procentowe oczywiście najbardziej, ale nawet nie mając fachowej postaci, a mając taką z zupełnie niezbornymi statystykami, można sklecić postać całkiem OP (z tego co pamiętam, mój szaman miał dodatki do szarż (plus duże redukcje many), ścian ognia (plus jakieś mnożniki obrażeń i powtórki przed upływem czasu do cooldownu), potworków (plus nieskończoność czasu na fetyszów), WoWowe Mastery - czyli procentowe obrażenia dla swoich milusińskich i, rodzynek w cieście, czyli setowy instant na Haunt/Opętanie, który jest IMO ostro przesadzony zważywszy, że każdy boss pada po 3-4 uderzeniach ;)). Gra stała się tym samym tak banalna, że w którymś momencie odpuściłem (plus to klikanie lewy-prawy, lewy-prawy i "3" co kilkanaście sekund) ;)
"Argument stoi pierwszy, wykręt na szarym końcu."
-
- zahartowany metalizator
- Posty: 6122
- Rejestracja: 09-09-2010, 00:01
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Ej, ziomeczki, słyszeliście o tym rimejku, graliście w niego?
http://dunelegacy.sourceforge.net/website/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dunelegacy.sourceforge.net/website/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Only_True_Believers
- rasowy masterfulowicz
- Posty: 3159
- Rejestracja: 31-05-2006, 08:55
- Lokalizacja: planeta małp
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
20 zł to akurat cena za tę produkcje.byrgh pisze:O właśnie, podłączam się pod pytanie, bo mam w planach, choć słyszałem, że rewelacja.Wuja pisze:Czy Wasteland 2 w wersji reżyserskiej jest warte coś więcej niż funt kłaków ewentualnie 20 zł?
Wszystkich części warto się jąć.Prurient pisze:Kończę S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Bardzo dobra giera. Warto pograć w Clear Sky i Call of Pripyat ? Zjebali ?
Całymi latami Black Metal był moim zamkiem.
Wtedy odkryłem Dungeon Synth
I zdałem sobie sprawę, że mój zamek ma wieżę, na której nigdy nie byłem.
Wtedy odkryłem Dungeon Synth
I zdałem sobie sprawę, że mój zamek ma wieżę, na której nigdy nie byłem.
- 0ms
- rasowy masterfulowicz
- Posty: 3286
- Rejestracja: 02-02-2009, 22:05
Re: Gry online. Czasoupłynniacze, inne marnotrawniki v.2
Heheh.HSVV pisze:mała aktualizacja w temacie remastera System Shock
[youtube][/youtube]
jak ktoś słusznie zauważył w komentach, to bijące neonami po oczach demo nieco lepiej wyglądało. tak czy inaczej mam nadzieję, że w temacie projektowania poziomów nie będą celowali w liniowość i korytarze z jednym możliwym wyjściem, a pozostaną przy labirytnowym charakterze oryginału.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Eh. Ten projekt smierdzial od poczatku - jest po prostu zbedny.Sometimes You Need To Take a Step Back In Order To Take Two Steps Forward
Kickstarter Update from Stephen Kick, CEO of Nightdive Studios
In March of 2016, Nightdive Studios released our video of our vision of System Shock Remastered. Done in Unity it was an immediate hit with almost a half million views on YouTube. In June of 2016 we launched a Kickstarter campaign to make the vision into a reality. It was tremendously successful with over 21,000 backers contributing over $1.3 million to the campaign. We put together a development team and began working on the game. But along the way something happened.
Maybe we were too successful. Maybe we lost our focus. The vision began to change. We moved from a Remaster to a completely new game. We shifted engines from Unity to Unreal, a choice that we don’t regret and one that has worked out for us. With the switch we began envisioning doing more, but straying from the core concepts of the original title.
As our concept grew and as our team changed, so did the scope of what we were doing and with that the budget for the game. As the budget grew, we began a long series of conversations with potential publishing partners. The more that we worked on the game, the more that we wanted to do, and the further we got from the original concepts that made System Shock so great.
Ultimately the responsibility for the decisions rests with me. As the CEO and founder of Nightdive Studios, a company that was built on the restoration of the System Shock franchise, I let things get out of control. I can tell you that I did it for all the right reasons, that I was totally committed to making a great game, but it has become clear to me that we took the wrong path, that we turned our backs on the very people who made this possible, our Kickstarter backers.
I have put the team on a hiatus while we reassess our path so that we can return to our vision. We are taking a break, but NOT ending the project. Please accept my personal assurance that we will be back and stronger than ever. System Shock is going to be completed and all of our promises fulfilled.
Stephen Kick