Strona 11 z 13

Re: AI Art

: 16-02-2024, 14:26
autor: tommek
Za kilka lat to Hollywood nie będzie potrzebne tylko kto będzie oglądał te wszystkie filmy, na pewno za kilka miesięcy pojawią się w rolkach różne nieprawdopodobne filmiki o kosmitach, objawieniach i ludziach olbrzymach.

Re: AI Art

: 16-02-2024, 14:29
autor: uglak
Youtuberzy Youtuberami, ale ten filmik jest niezły:



Co prawda nie oglądam kina tzw. superbohaterskiego - ale zdarzało mi się widzieć trailery czy przykłady na to, że kinowe CGI cofa się w rozwoju - i wydaje mi się, że poziom jest co najmniej wyrównany w porównaniu do produkcji za miliony (którą z kolei, niestety, oglądałem):


Re: AI Art

: 16-02-2024, 14:46
autor: ŚWIAT BEZ KOŃCA
Czeka nas powrot do kina ludzkiego, gdzie liczy sie nie grafika, ale historia - tego AI nie potrafi i mam pewne watpliwosci, czy bedzie potrafilo predko stworzyc fabule, ktora bedzie potrafila trzymac w napieciu.

Re: AI Art

: 16-02-2024, 15:09
autor: trup
No to tak. Avatar. Avengersy. Thor, Troll.... cała masa widowiskowych filmów, animacji, grafiki, naprawdę wysokich lotów. No i takie filmy będą coraz lepsze wizualnie, wypełnione coraz bardziej "odważnymi" efektami, postaciami, światami. Będą robiły wrażenie. Na pewno.
Historie nadal będą pisali ludzie. Nawet ta gdzieś tu się przewijająca o przygodach tasiemca powstała sprowokowana, ukierunkowana przez człowieka. Nadal to tzw. abstrakcyjne myślenie, spojrzenie na świat będzie cechą LUDZKĄ.
Wszystkie inne filmy, nazwijmy to obrazy filmowe kultury wysokiej nadal będą robione, grane i wynoszone na wyżyny przez ludzi.
Widzę kino w przyszłości w takiej wersji (w sumie jakoś drastycznie nie odstającej od dotychczasowej). Nie ma zagrożenia dla aktorskiego kina. Dobrego kina.

Re: AI Art

: 16-02-2024, 15:21
autor: sanctusdiavolos
Kiedyś poprosiłem AI by mi napisał kod w turbo pascalu. Miała to być prosta gra o tym jak Euronymous zaprasza Varga Vikernesa na kakało. Sprawdziłem, po lekkich poprawkach - działa. ;-)
program CocoaInvitation;

uses crt;

{Function to display the opening message}
procedure OpeningMessage;
begin
writeln('Welcome to "The Day Varg Vikernes Invited Euronymous for Cocoa" game.');
writeln('In this game, you will play as either Varg Vikernes or Euronymous.');
writeln('Your goal is to make it to Varg''s house safely and enjoy a cup of cocoa together.');
writeln('Be careful though, there may be some obstacles in your way!');
writeln('Press any key to start.');
readkey;
end;

{Function to display the game over message}
procedure GameOverMessage;
begin
writeln('Game over.');
writeln('Unfortunately, you did not make it to Varg''s house for cocoa.');
writeln('Better luck next time!');
readln;
end;

{Function to display the success message}
procedure SuccessMessage;
begin
writeln('Congratulations!');
writeln('You have successfully made it to Varg''s house for cocoa.');
writeln('Enjoy your drink!');
readln;
end;

{Function to play the game}
procedure PlayGame;
var
playerChoice: char;
begin
clrscr;
OpeningMessage;
writeln('Choose your character:');
writeln('1. Varg Vikernes');
writeln('2. Euronymous');
readln(playerChoice);

case playerChoice of
'1': begin
clrscr;
writeln('You are Varg Vikernes.');
writeln('You are on your way to your house to enjoy some cocoa with Euronymous.');
writeln('You are walking down a dark alley when suddenly, you hear footsteps behind you.');
writeln('Press any key to continue.');
readkey;
writeln('You turn around and see Euronymous running towards you with a knife in his hand!');
writeln('Quickly, you must decide what to do:');
writeln('A. Run away');
writeln('B. Fight back');
readln(playerChoice);

if playerChoice = 'A' then
GameOverMessage
else
SuccessMessage;
end;

'2': begin
clrscr;
writeln('You are Euronymous.');
writeln('You are on your way to Varg''s house to enjoy some cocoa together.');
writeln('As you approach Varg''s house, you notice that the front gate is locked.');
writeln('Press any key to continue.');
readkey;
writeln('You must find another way to get inside.');
writeln('A. Climb over the fence');
writeln('B. Look for another entrance');
readln(playerChoice);

if playerChoice = 'A' then
SuccessMessage
else
GameOverMessage;
end;

else
begin
writeln('Invalid choice. Please choose 1 or 2.');
readln;
PlayGame;
end;
end;
end;

{Main Program}
begin
PlayGame;
end.
Poniżej jeszcze symulator Jona Nodtveidta trafiającego do piekła.
program JonNodtveidt;

uses
crt;

var
alive: boolean;
afterlife: string;

begin
clrscr;
writeln('Welcome to Jon Nodtveidt''s Life After Life Simulator!');
writeln('----------------------------------------------------');

alive := true;
afterlife := '';

repeat
if alive then
begin
writeln('You are currently alive. What would you like to do?');
writeln('1. Practice your guitar skills.');
writeln('2. Write new songs for your band.');
writeln('3. Perform at a live concert.');
writeln('4. End your life.');
writeln('5. Exit the program.');

case readkey of
'1': writeln('You spend hours practicing your guitar skills.');
'2': writeln('You write new songs for your band.');
'3': writeln('You perform at a live concert and receive a standing ovation.');
'4': alive := false;
'5': halt;
end;

writeln('You continue living your life to the fullest.');
writeln('----------------------------------------------------');
end
else
begin
writeln('You have passed away. What happens in the afterlife?');
writeln('1. You are greeted by your deceased loved ones.');
writeln('2. You reunite with your musical inspirations.');
writeln('3. You meet Satan and join his army of the damned.');
writeln('4. You are reincarnated as a new person.');
writeln('5. Exit the program.');

case readkey of
'1': afterlife := 'You are greeted by your deceased loved ones.';
'2': afterlife := 'You reunite with your musical inspirations.';
'3': afterlife := 'You meet Satan and join his army of the damned.';
'4': afterlife := 'You are reincarnated as a new person.';
'5': halt;
end;

writeln('In the afterlife, ', afterlife);
writeln('----------------------------------------------------');
end;
until false;
end.
Jak ktoś chce sprawdzić, to wyeksportowałem .exe, ale działa tylko przez dosboxa (chyba że ktoś z Was pracuje jeszcze na Windows 3.11). Generalnie nie są to rzeczy zbyt skomplikowane, ale i tak rozwaliło mnie, że jakiś chatgpt jest w stanie napisać całkiem niekrótki kod w archaicznym języku programowania. I że to działa!
https://www.sendspace.com/file/bmnfkn
Próbowałem robić dłuższe i bardziej skomplikowane programy, ale albo wychodziło coś innego niż chciałem, albo w ogóle nie działało, a za słaby w te klocki jestem, by wyszukiwać błędów w kodzie.

Re: AI Art

: 16-02-2024, 15:21
autor: uglak
Tak, chodzi mi oczywiście o to całe efekcoarskie kino, bo grę aktorską w dobrych filmach będzie ekstremalnie ciężko zastąpić (przynajmniej dopóki nie pojawi się prawdziwa AI, a nie te zabawki). Chociaż nie wiem czy fani japońskich bajek się tutaj z nami zgodzą - oni chyba pierwsi łykną takie generowane kino.

Re: AI Art

: 24-02-2024, 21:26
autor: mocny2_3
Obraz maźnięty przez AI

Obrazek

Re: AI Art

: 27-02-2024, 19:37
autor: sanctusdiavolos

Przedstawienie narodowych stereotypów przez AI. W 1:01 nawet rozjebał.

Re: AI Art

: 27-02-2024, 19:47
autor: mocny2_3
Rosję bym zamienił z polandią bo to u nas raczej każdy ma taką posępną smutną morde

Re: AI Art

: 27-02-2024, 21:39
autor: mistrzsardu
Zapraszam do Trójmiasta, u nas jest inaczej :D

Re: AI Art

: 27-02-2024, 21:47
autor: trup
CONGO - czysty sztucznointeligencki rasizm :facepalm:

Re: AI Art

: 28-02-2024, 06:02
autor: ŚWIAT BEZ KOŃCA
Duzo smiesznych, ale z tym Kongo to dziwie sie ze to jeszcze wisi:D

Re: AI Art

: 28-02-2024, 11:15
autor: tommek
Jest kilka twarzy podobnych do aktorów. Z Kongo to pewnie w necie jest więcej zdjęć goryli w powiązaniu z tym państwem niż ludzi.

Re: AI Art

: 28-02-2024, 16:30
autor: Kilgore
fajna jest Słowacja

Re: AI Art

: 28-02-2024, 18:31
autor: sanctusdiavolos
Obrazek

Re: AI Art

: 28-02-2024, 19:48
autor: uglak
Czego się spodziewać skoro szefem projektu jest ekstremista nienawidzący białych:

Google Gemini product lead’s old tweets allegedly resurface amid ‘woke’ AI image fiasco
https://nypost.com/2024/02/22/business/ ... ge-fiasco/

Re: AI Art

: 28-02-2024, 19:53
autor: olgims
Ej ale wiecie, że żaden z tych obrazków nie ma nic wspólnego z niemieckim żołnierzem - i nie mówię tu bynajmniej o podmiance dumnych aryjczykow na murzajow. Więc nie wiem o co ta podjarka, że murzyn w chińskim mundurze ma na głowie samurajski hełm z okresu sengoku? :)

Re: AI Art

: 14-03-2024, 22:16
autor: Fanatyk
Ja to czekam aż AI zastąpi w końcu polityków i rządy. Bo okaże się, że AI w 10 sekund ogarnie to, na co te patałachy potrzebują lat
i masy publicznych pieniędzy m.in. na utrzymanie gabinetów, diet, limuzyn, ogromnych pensji i pociotków z nepotyzmu :)

Re: AI Art

: 14-03-2024, 22:27
autor: trup
A ja czekam aż AI odsieje posty większości idiotów.
Kilku może zostać dla rozrywki.

Re: AI Art

: 15-03-2024, 10:13
autor: ŚWIAT BEZ KOŃCA
AI w polityce raczej nie przejdzie, ale w gospodarce juz jak najbardziej. W zasadzie to zbrodnia, ze wciaz tego nie robi. Natomiast jak juz zacznie, to jestem pewien, ze wszystkie kraje beda sie przygladaly nader uwaznie.