Mahavishnu Orchestra
Moderatorzy: Nasum, Heretyk, Sybir, Gore_Obsessed
-
- rasowy masterfulowicz
Mahavishnu Orchestra
Jazz/rock/prog/fusion - twór mniej więcej w tym stylu. Na gitarze przewodzi John Mclaughlin, poza tym mamy tu perkę, bass i skrzypce. Sporo improwizacji, ale nie chaotycznych, dużo popisów gitarowych, świetne melodie. Znacie? Jak nie to polecam, przede wszystkim 2 pierwsze longi "The Inner Mounting Flame" oraz "Birds of Fire".
- z jedynki
- z dwójki - za rekomendację tego kawałka jeden wpis z jutuba "Nejlepší písnička z tohoto alba!" ;)
- z jedynki
- z dwójki - za rekomendację tego kawałka jeden wpis z jutuba "Nejlepší písnička z tohoto alba!" ;)
HAILSA!!!!!
Re: Mahavishnu Orchestra
Myślę, że te dwa polecone albumy, praktycznie każdy polubi od tzw kopa. To co wyczynia momentami perkusista (Billy Cobham) budzi podziw. Nie jestem muzykiem, nie znam się na technice gry, ale ten czarnoskóry kolega rozdaje na prawo i lewo:) Świetny zespół, świetne płyty - kombinować, kupować, słuchać ,zadowolenie i satysfakcja 100%.
- Edinazzu
- weteran forumowych bitew
Tak dwie pierwsze zdecydowanie najlepsze choć mam w planach uzupełnienie całej dyskografii. A z dwóch pierwszych chyba jednak debiut minimalnie lepszy. Przedmówca wspomniał o perkmanie, a ja zwróce uwagę na klawiszowca Jana Hammera, który w latach 80-tych zasłynął jako kompozytor gł muzycznego motywu serialu "Policjanci z jajami" :)
"Volenti non fit iniuria" - Chcącemu nie dzieje się krzywda
- Block69
- zahartowany metalizator
Jaaaa, to jest przekult ! http://www.youtube.com/watch?v=aJpIQ3dituEEdinazzu pisze:Przedmówca wspomniał o perkmanie, a ja zwróce uwagę na klawiszowca Jana Hammera, który w latach 80-tych zasłynął jako kompozytor gł muzycznego motywu serialu "Policjanci z jajami" :)
A MAHAVISHNU ORCHESTRA to najlepsza kapela fusion. Jak kogoś nudzi "normalny" jazz niech sprawdzi ten gatunek. Liczą sie ino dwie pierwsze płyty.
PENIS METAL
-
- rasowy masterfulowicz