właśnie dostałem info od paypala: " Spór otwarty przez użytkownika został automatycznie zamknięty, ponieważ od czasu jego otwarcia minęło ponad 20 dni. Wszystkie środki związane ze sporną płatnością są teraz dostępne i mogą zostać wypłacone."Scaarph pisze:wyślij paypalowi skan kwita z poczty. musisz udowodnić, że nadałeś wysyłkę. gdybyś wysłał zwykłym to byłbyś w dupie a tak nic nie powinno ci grozić.Morbid Marcin pisze:wyslalem plyte do rosji, oczywiscie poleconym priorytetem. mija dwa miesiace, a plyty rzekomo nie ma. klient zalozyl sprawe w paypal, a mnie zablkowali kwote, ktora mi zaplacil. co mozna teraz zrobic? oprocz reklamacji na poczcie, co juz uczynilem?
Wnioski: spór zamknięty, kasa ( mi ) zajebana, czy coś jeszcze mogę teraz zrobić w paypal ? czekam na odpowiedz z poczty ale to chyba nikogo nie obchodzi tam